May 23, 2012

CATWALK EVENING DRESS

Salam readers,

Petang ini bella akan update belog kesayangan bella ini. Pada hari sabtu minggu lepas bella join event NMS Bridal. Kalau u ollzss masih ingat pada entry lama bella, bella adalah Top 10 finalist untuk bridal ini. Ok event ini hanya reunion sesama kami jer but organizer Pn Ain Sibon beri peluang kepada talent-talent newbie dan juga photog-photog untuk lagi memeriahkan event ini. Event ini dilangsungkan  di Pullman Lakeside Putrajaya. Nice view dan ramai pengantin, model selalu shoot dekat situ sebab tepi tasik, lalang dan banyak view yang boleh dijadikan tempat photoshoot. Hubby bella selalu la shoot sunrise dekat situ. Ok, kita sambunga balik bout event tadi masing-masing bawa makanan seperti kuih-muih, apam polkadot, nasi goreng, bihun goreng, buah-buahan, air berkarbonat, bubur lambuk dan macam-macam lagi. Kenyang la kami semua semasa event dijalankan. Opps lupa pulak nak beritahu tema ape yerk! Temanya ialah evening dress. Bella punya dress ditaja oleh Bussaina Rias a.k.a Hayat Bussaina. Kak Hayat adalah seorang jurumekap andaman dan juga mempunyai pakaian-pakaian pengantin dan lain-lain untuk disewa. Bella sampai pukul 8 pagi macam tu, diantara yang terawal gitu. Disiplin kena jaga dik  kalau nak pergi jauh dalam bidang ini , kata-kata nasihat dari hubby dan ESM. Disebalik event ini ramai juga talent-talent yang tidak hadir dan ada yang accident kereta tetapi tidak aper kami teruskan juga event ini. Dalam pukul 2 petang, kami harus berkumpul untuk bercatwalk. Catwalk inilah yang selalu buat bella rasa macam serba tidak kena tetapi dengan latihan yang diberi dan practise be confident hik..hik...Selepas habis catwalk, sesi pengumuman pemenang dan sesi penerimaan sijil. Sampai pukul 5 macam tu kami semua bersurai dan bebas berphotoshoot. Citer yang sangat ringkas harap-harap u olllzsss faham erk, now we enjoy with photo luv u mmuah!!!!!!!


Talent : Nora Bella
MUA : Ismarina
Photog : D'suci Photography
Wardrobe : Hayat Bussaina
Organizer : Nurmayangsari Bridal
Location : Pullman Lake Side Putrajaya









I LOOIKE !!!!!



Suka gambar ini sebab ada daun-daun dekat kepala nampak kelainan



salah satu feveret pose





1 comment:

  1. Hi Bella, Wow! I must thank my lucky stars I chanced upon your blog.
    Bella, allow me to say, I am glad I am not driving, kalau tidak tentu hantam the back of a bus, or jalan masuk longkang. Ha ha ha.

    I really love your very elegant and classy outfit.....looks fantastic on you.
    And my compliments to the photographer.....
    I must say you have beautiful eyes....
    Looking at all your pics, kena tepok dada macham King Kong, got to revive my heartbeats again, missed 4 beats! ha ha.

    Noticed you from Jertih, Trengganu? I used to go Trengganu very often back in the 70s, 80s....love the town, the beaches there.

    I love all the pics here, but especially pics no. 7 and no. 11.
    Bella, allow me to say, you sure one one really breathtaking, drop dead alluringly, scintillatingly, sizzlingly beautiful lady!
    If you were to hold a single red rose stem in front of your mirror,
    you will see 2.

    You have a nice day, stay beautiful, and keep a song in your heart.
    Best regards,
    Lee.

    ReplyDelete

Sila tinggalkan jejak anda disini, insyaallah bella akan jejak anda juga. Luv u ollsszzz !!!!