Oct 9, 2012

BIRTHDAY



Apa khabar semua? Harap-harap semua sihat yer!! Alhamdulillah setakat hari ini bella sihat seperti biasa. Hari ini bella mau update blog tentang birthday my daughter and son termasukla bella sekali ececehceh!! Ok, bella dan hubby discussion before birthday anak-anak kesayangan bella nih. Kami akan buat party kecil-kecilan di rumah kami dan jemput jiran-jiran dan kawan-kawan terdekat sahaja. Ekceli my son Asyraf punya  besday 2/9/2011, kakaknya Humaira 29/9/2007. Oleh itu kami buat sekalikan ajer jimat segala-galanya pada 29/9/2012 baru-baru ini di rumah kami iaitu di Putrajaya. Kek bella tempah mengikut citarasa bella. Mula-mula agak susah nak cari kek yang macam bella nak tetapi ada seorang kakak dalam fb bella nih bella tanya boleh tak buat kek mengikut citarasa bella then dia kata boleh. Alhamdulillah lega rasa hati..Tema kek prince and princess...Menu masakan yang bella akan hidangkan adalah Laksa Penang, Nasi Putih berserta ayam gulai, acar, temmbikai, sambal belacan..Menu tak de lah banyak mana pon...just simple-simple ajer... janj kenyang he..he..he...Adik-adik bella merangkap mak sedara anak-anak bella yang tolong masak-memasak kat dapur cepat sikit kerja bila bergotong royong nih...

Pada 29/9/2012 hari Sabtu, pagi-pagi lagi anak-anak bella bangun sebab nak makan kek yang comel gitu. Before tetamu datang, kami raikan dulu kek dan bergambar-gambar la dulu....Anak-anak bella sangat sukakan kek prince & princess sebab dalamnya coklat. Seronok dapat hadiah dari mak ngah , maksu, papa dan tetamu-tetamu yang lain. seronoknya sampai lah malam....Gembira bella dapat tengok anak-anak gembira.Bahagia hidup rasanya. Thank You Allah S.W.T, semoga berkekalan. 

Untuk melihat deko-deko kek ini link fb Soya Milk http://www.facebook.com/soya.milk.92?fref=ts . Sedap dan berpuas hati. 















No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda disini, insyaallah bella akan jejak anda juga. Luv u ollsszzz !!!!